четвер, 20 грудня 2012 р.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
Розрізняють зовнішню (проф­ільну) і внутрішню (рівневу) диференціацію. При зовнішній диферен­ціації комплектування класів, груп, шкіл здійснюється на основі пев­ного критерію. Основним документом, який регламентує діяльність школи в контексті зовнішньої диференціації, є Базовий навчальний план. Форми реалізації зовнішньої диференціації - профільні класи, класи з поглибленим вивченням предметів, спеціальні класи, групи і школи. Внутрішня диференціація - врахування індивідуальних відмінностей учнів (особливостей пам´яті, мислення, уяви, нахилів, здібностей, інтересів тощо) в умовах звичайного класу, групи.

Немає коментарів:

Дописати коментар