Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
Розрізняють зовнішню (профільну) і
внутрішню (рівневу) диференціацію. При зовнішній диференціації
комплектування класів, груп, шкіл здійснюється на основі певного
критерію. Основним документом, який регламентує діяльність школи в
контексті зовнішньої диференціації, є Базовий навчальний план. Форми
реалізації зовнішньої диференціації - профільні класи, класи з
поглибленим вивченням предметів, спеціальні класи, групи і школи.
Внутрішня диференціація - врахування індивідуальних відмінностей учнів
(особливостей пам´яті, мислення, уяви, нахилів, здібностей, інтересів
тощо) в умовах звичайного класу, групи.
Немає коментарів:
Дописати коментар